ابراز نگرانی استراتژیست آمریکایی از انتخابات 2024

استراتژیست دموکرات آمریکایی نسبت به نتایج نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ابراز نگرانی شدید کرد.

به گزارش مشرق، جیمز کارویل، استراتژیست دموکرات آمریکایی که بارها حمایتش از کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرده بود به تازگی عنوان کرده است که درباره روند برگزاری انتخابات ۲۰۲۴ بسیار احساس نگرانی می‌کند.

به گزارش هاف پست، کارول که در زمان نامزدی بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق آمریکا حمایت‌های زیادی از وی جهت ورودش به کاخ سفید کرده بود، اکنون با اشاره به رقابت فشرده میان هریس و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه عنوان کرده که تا حد مرگ از انتخابات پیش‌روی آمریکا هراس دارد.

اگرچه کارویل پیشتر در بررسی‌هایش هریس را برنده احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا معرفی کرده بود با این حال اکنون نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده است که هریس دیگر وقتی برای جلب نظر رای‌دهندگان آمریکایی ندارد.

او در جریان حضورش در برنامه‌اش از شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی نیوز عنوان کرد چیزی که احساس می‌کنم این است که انتخابات ۵ نوامبر به زودی فرا می‌رسد و من تا حد مرگ در مورد آن وحشت دارم و خیلی خیلی نگران هستم.

ابراز نگرانی کارویل در حالی ابراز می‌شود که هریس در سطح ملی برتری جزئی نسبت به رقیبش در حزب جمهوری‌خواه دارد و اخیرا برای هدف قرار دادن ترامپ دست به یک حمله‌ رسانه‌ای شدید علیه او زده است با این حال کارویل ضمن انتقاد از عملکرد کمپین انتخاباتی‌ هریس در این زمینه عنوان کرد، دموکرات‌ها به اندازه کافی کاری در این رابطه انجام نمی‌دهند.

کارویل خطاب به دموکرات‌ها و کمپین انتخاباتی هریس از آنها خواست تا نگاه تیزبینانه‌تری داشته باشند. او همچنین از هریس خواست تا مستقیما پیام‌های کمپین انتخاباتی ترامپ را نشانه بگیرد و تا حد ممکن با اظهارات گمراه‌کننده این کمپین در مورد سابقه ریاست‌جمهوری ترامپ و پیشنهاداتش مقابله کند.

این استراتژیست دموکرات آمریکایی از این موضوع که هریس اقدام خاصی در قبال اقدامات کمپین انتخاباتی ترامپ انجام نمی‌دهد، صریحا انتقاد کرده و به هریس توصیه کرد تا موضع تهاجمی‌تری در قبال ترامپ اتخاذ کند.

او این موضوع که هریس تنها از زمان کناره‌گیری بایدن، فعالیت انتخاباتی‌اش را آغاز کرده و وقت کمی برای تبلیغات داشته است، رد کرد و در عین حال بر این موضوع تاکید کرد که او هنوز یک ماه دیگر برای جلب آرای رای‌دهندگان آمریکایی فرصت دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس